معاون شهردار تهران با بیان اینکه یکی از نیازهای شهر موضوع آسفالت است که یک اقدام مستمر است، گفت: در همین راستا هدف بزرگ‌تری را دنبال می کنیم و با اجرای تراش روکش ۶۳۰ هزار تن آسفالت حدود ۱۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

هادی حق بین

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران در آیین افتتاح دوربرگردان غیرهمسطح شرق به شرق بزرگراه شهید حسین همدانی بیان کرد: پروژه های عمرانی نه از حیث مقیاس بلکه از منظر اثرگذاری و کارایی برای ما مهم است.

وی با اشاره به ویژگی های این پروژه گفت: نکته اول این است که ۸۵ نقطه در سطح شهردار تهران در قالب پروژه های فرا منطقه ای توسط معاونت فنی و عمران در حال انجام است. این نشان از برنامه ریزی و هدف گذاری عادلانه در سطح پایتخت دارد و این سطح پروژه نیاز به اتحاد بین بخشی دارد که در سطوح مختلف مدیریت شهری اتفاق افتاده است.

حق بین گفت: یکی از مجموعه هایی که همکاری آن با معاونت مثال زدنی است، پلیس است. اتفاقی که در میدان جی افتاد و انسداد میدان جی و افتتاح آن کلان پروژه قابل اهمیت است. انسداد میدان جی شاید انجام شدنی نبود. جلسات متعددی برگزار شد و با کمترین چالش ترافیکی این پروژه وارد فاز عملیاتی شده و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم در این دوره تحویل شهروندان خواهد شد.

معاون شهردار تهران بیان داشت: اگر ابعاد و پیچیدگی های پروژه را برای مردم تشریح کنیم آن موقع می توانند ابعاد و بزرگی آن را درک کنند. افتتاح بعضی پروژه ها با تاخیرات مقطعی به خاطر مسایل تاسیساتی انجام می‌شود. اقدامات معاونت فنی و عمران نشات گرفته از جلسات و اتاق فکرهای گسترده است.

وی با بیان اینکه یکی از نیاز های شهر موضوع آسفالت است که یک اقدام مستمر است، عنوان کرد: در همین راستا هدف بزرگ‌تری را دنبال می کنیم و با اجرای تراش روکش ۶۳۰ هزار تن آسفالت حدود ۱۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

حق‌بین گفت: ممکن است طرح ها مربوط به سال های قبل باشد اما عملیات مربوط به این دوره است. باید کارکرد روز پروژه ها حفظ بشود. برخی از پروژه ها حتی دستخوش تغییر می‌شوند تا سرعت طرح ها بالا برود و هزینه ها کاهش پیدا کند. فقط کار نیست؛ بلکه یک اتاق فکر در کنار این تیم اجرایی فکر می کند تا چگونه پروژه ها با صرفه جویی انجام بشود تا بتوان از این صرفه جویی پروژه های جدیدی تعریف کرد.

معاون شهردار تهران اظهار کرد: در منطقه ۲۲ چهار پروژه تا کنون افتتاح شده و پنجمین پروژه که شامل دو دستگاه تونل حدودا ۱۲۰ متری ظرف دو تا سه ماه آینده تکمیل می شود.

کد خبر 865419
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha